تولید متنوع محصولات با راه اندازی فاز دوم کارخانه آجر دهدشت

توضیحات:

  • نصرت الله رئیس زاده روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار نما سازان اظهار داشت: کارخانه آجر و سفال دهدشت یکی از واحدهای صنعتی مهم در سطح کشور است که با توجه به کیفیت محصولات، متقاضیان زیادی از سراسر کشور دارد.
    وی بیان کرد: روزانه 20 کامیون برای ارسال به استانهای بوشهر، اهواز و فارس در این کارخانه بارگیری می شود.
    رئیس زاده با اشاره به دریافت تسهیلات 50 میلیارد ریالی از محل منابع بانکی، بیان کرد: این تسهیلات برای راه اندازی خط دوم هزینه خواهد شد.
    وی اظهار کرد: با راه اندازی خط دوم علاوه بر اشتغالزایی بیشتر بارگیری روزانه کامیونها به 60 کامیون افزایش پیدا خواهد کرد.
    مدیرعامل کارخانه آجر دهدشت تصریح کرد: خط دوم این واحد صنعتی باحضور ناظران ایتالیایی تا پایان شهریور راه اندازی خواهد شد.
    رئیس زاده با اشاره به کیفیت بالا و قیمت مناسب آجرهای تولیدی افزود: نیاز است اداره استاندارد استان نسبت به سطح کیفیت کالاهای وارداتی نظارت بیشتری داشته باشد.
    وی گفت: با توجه به کیفیت مناسب خاک شهر دهدشت برای راه اندازی دیگر صنایع نیاز است مدیران استانی با رایزنی های بیشتر با مسئولان کشوری از سرمایه گذاران حمایت همه جانبه داشته باشند.
    رئیس زاده با اشاره به هزینه 10 میلیون یوریی و 180 میلیارد ریالی در کارخانه آجر گفت: پرداخت ماهانه 13 میلیارد ریال هزینه اقساط در منطقه محروم مشکلات زیادی دارد.
    وی اضافه کرد: با توجه به اینکه این کارخانه در منطقه محروم راه اندازی شده، نیاز است مسئولان استانی و کشوری زمان بازپرداخت تسهیلات را افزایش دهند.
    رئیس زاده یکی از مشکلات اصلی کارخانه آجر دهدشت را باز پرداخت سنگین تسهیلات دانست و گفت: دولت باید با حمایت از سرمایه گذاران زمینه راه اندازی دیگر واحدهای صنعتی را فراهم کند.
    بیش از 100 نفر در کارخانه آجر دهدشت مشغول فعالیت هستند.
    کارخانه آجر دهدشت در روستای چنگلوا در بخش مرکزی شهرستان کهگیلویه در زمینی به مساحت 25 هکتار ساخته شده است.


  • تهیه و تنظیم توسط نماسازان مروارید
    تماس : 09174580023
    انتشار خبر در :