اینجا همان نماد اقتصاد مقاومتی است - گذری در بزرگترین کارخانه تولید آجرو سفال کشور+تصاویر

توضیحات:

  • به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، اعضای کانون بسیج مهندسین ناحیه گچساران ازبزرگترین کارخانه تمام اتوماتیک تولید آجر و سفال کشور در شهرستان کهگیلویه بازدید کردند.

    سرهنگ رحیم محمدی، مدیر کانون بسیج مهندسین گچساران در خصوص این بازدید گفت:این بازدید در راستای معرفی دستاوردهای نظام اسلامی در زمینه های علمی ،صنعتی، فناوری و آموزشی با حضور جمعی از فعالان کانون بسیج مهندسین ناحیه گچساران صورت گرفت.

    وی افزود:بازدید های علمی به منظور آشنایی با توانایی های متخصصین ، آگاهی از پیشرفت های صنعتی و همچنین ایجاد روحیه اعتماد به نفس ، خودباوری و زمینه سازی برای انتقال آن به مهندسین بسیجی امری ضروری است.

    مدیرکانون بسیج مهندسین گچساران گفت:آگاهی از فناوری روز و پیشرفت های علمی از نزدیک تاثیر بسزایی در رشد تفکر بسیجیان دارد.

     محمدی در ادامه بر انجام فعالیت های علمی بسیجیان  به منظور ارتقاء شناخت و آگاهی از وضعیت علمی و صنعتی درکشور تاکید کرد و افزود: بازدید های علمی و آموزشی از واحدهای تولیدی و صنعتی به اندازه چندین جلسه تئوری و حتی کارگاهی نتایج و ثمرات پر بارتری به جای خواهد گذاشت.

    وی تصریح کرد:بازدید از واحدهای صنعتی و تولیدی یکی از موثرترین برنامه های علمی است که در سایه حمایت های مسئولین محقق خواهد شد.

    ساخت طرح بزرگ تولید آجر و سفال دهدشت دی ماه سال 1388 با مشـارکت بانک صنعت و معـدن در استان کهگیلویه و بویراحمد و در یکی از مناطق توسعه نیافته شهرستان کهگیلویه آغاز شد  اما به دلیل اعمال تحریم های ظالمانه علیه ایران بعد از 7 سال به همت و تلاش مهندسان و کارگران ایرانی مرداد ماه95 افتتاح شد .


    این کارخانه در زمینی به مساحت 230 هزار مترمربع با سرمایه گذاری ارزی به مبلغ 10 میلیون یورو و سرمایه گذاری ریالی به مبلغ 250 میلیارد ریال ساخته شده است.

    خط اول تولید این کارخانه با پیشرفته ترین تجهیزات روز دنیا مرداد 95 با ظرفیت تولید 150 هزار تن آجر و سفال در سال راه اندازی و خط دوم تولید نیز در تابستان امسال نیز با ظرفیت تولید یک هزارتن در روز به بهره برداری رسید .


    این کارخانه یکی از بزرگترین پروژه های عمرانی در شهرستان کهگیلویه محسوب می شود که سهم عمده ای در اشتغالزایی و رفع معضل بیکاری در شهرستان دارد و بیش از یکصد نفر دراین کارخانه مشغول بکار هستند.

    کارخانه تمام اتوماتیک آجر و سفال دهدشت بزرگترین تولید کننده آجر و سفال در کشور است که با بهره گیری از معادن ممتاز شیل منطقه ،تجهیزات پیشرفته و همچنین با استفاده از تکنولوژی روز دنیا به صورت کاملا مکانیزه با خشک کن صنعتی، کوره پخت تونلی و مجهز به آزمایشگاه با بهره گیری از آخرین لوازم و تجهیزات مورد نیاز راه اندازی شده است.

    ادامه تصاویر این کارخانه تمام اتوماتیک را مشاهده نمایید.

     


  • تهیه و تنظیم توسط نماسازان مروارید
    تماس : 09174580023
    انتشار خبر در :