4 چهره برتر حوزه کارآفرینی کهگیلویه و بویراحمد

توضیحات:

  • جشنواره تجلیل از مریم دیباجی مدیر شرکت طبیعت زنده، حمید شکرانی مدیر شرکت سپاهان موکت، نصرت اله رئیس زاده مدیر شرکت نماسازان مروارید و غلامحسین رضایی مدیر کارخانه آرد مارون به عنوان 4 چهره برتر حوزه کارآفرینی کهگیلویه و بویراحمد با حضور مسئولان کشوری و استانی در یاسوج  برگزار شد.


    مدیرکل تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد در این همایش صاحبان اصلی تامین اجتماعی را کارفرمایان دانست و گفت: این سازمان با کمک کارفرمایان از اشتغال و نیروی کار حمایت  و برای رشد تولید و اقتصاد کشور حرکت می‌کند.

    عباس نورمحمدی با اشاره به اینکه حدود 43 میلیون نفر از جمعیت کشور تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی هستند، اظهار داشت: ضروری است منابع مالی به موقع تامین شود تا این سازمان بتواند به تعهدات خود عمل کرده و خدمات بیمه‌ای و درمانی مطلوب به بیمه شدگان ارائه کند.

    وی بیان کرد: بخشودگی جرائم بیمه‌ای کارفرمایان در سه سال متوالی نشانه حمایت سازمان از بخش خصوصی و کارفرمایان و داشتن عزم جدی برای رونق تولید و کسب و کار است.

    رئیس اتاق بازرگانی یاسوج نیز در این همایش بیان کرد: تامین اجتماعی و بخش خصوصی شرکای اجتماعی هستند و باید حال و روز بهتری داشته باشندولی هم اکنون این گونه نیست و سازمان تامین اجتماعی که در شرایط سخت به دولت‌ها کمک می‌کرد، اکنون در پرداخت حقوق مستمری بگیران خود با مشکل رو به‌رو شده است.

    جبار کیانی‌پور افزود: بیش از سه میلیون بازنشستگی خارج از موعد فشار زیادی بر تامین اجتماعی وارد کرده و از طرف دیگر کارفرمایان نیز که صاحبان این سازمان هستند، در پرداخت حق بیمه دچار مشکل هستند.


  • تهیه و تنظیم توسط نماسازان مروارید
    تماس : 09174580023
    انتشار خبر در :